Wójt Gminy Tokarnia ogłasza NABÓR NA STANOWISKO SPECJALISTY/KI DS. ROZLICZEŃ  oraz  KOORDYNATORA/KI PROJEKTU „Moje pierwsze wakacje” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, działanie 7.3. Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji. Projekt jest współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

NABÓR NA STANOWISKO SPECJALISTY/KI DS. ROZLICZEŃ PROJEKTU „Moje pierwsze wakacje” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, działanie 7.3. Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji. Projekt jest współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• obsługa i nadzór finansowy projektu,
• dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych z planem,
• opisywanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi UE
• sporządzanie listy płac, rozliczeń ZUS i podatku dochodowego,
• archiwizacja dokumentów księgowych,
• nadzór nad budżetem projektu,,
• sporządzanie i dokonywanie poleceń przelewów,
• przygotowywanie wniosków o płatność w części finansowej,
• współpraca z działem księgowym oraz Koordynatorem/ką

2. Wymagane kwalifikacje:

• osoba, która nie była skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
• ma obywatelstwo polskie i pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• posiada wyższe wykształcenie,
• posiada umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
• posiada znajomość przepisów o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz innych ustaw i aktów wykonawczych do tych ustaw, których znajomość jest niezbędna na przedmiotowym stanowisku ustawy prawo zamówień publicznych, wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, wytyczne w sprawie oznaczania projektów w ramach POKL, zasady równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL,
• doświadczenie w rozliczeniu co najmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
• cechy charakteru: samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność i dokładność.

3. Oferujemy pracę na umowę zlecenie w okresie od 1 maja 2011 r. do  31 sierpnia 2011 r.
    Biuro projektu będzie mieścić się w Urzędzie Gminy w Tokarni.
4.  Osoby zainteresowane podjęciem pracy na wyżej opisanym stanowisko są zobowiązane dostarczyć:
• życiorys (CV)*
• list motywacyjny*
• kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• oświadczenie o niekaralności z przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym, że nie toczy się postępowanie w sprawie karnej
• referencje dotyczące pracy na podobnym stanowisku
do dnia 18 kwietnia 2011 na dziennik podawczy Urzędu Gminy w Tokarni

Dokumenty należy dostarczyć w zaklejonej kopercie na adres:

Urząd Gminy Tokarnia
32-436 Tokarnia 380
z dopiskiem „Moje pierwsze wakacje”

5. Dokumenty aplikacyjne złożone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
6. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona za stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Tokarni do dnia 6 maja 2011 r.
7. Informacji udziela mgr Anna Kosek pod nr telefonu 12 2747022
     lub e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


* Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity DZ.U.2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)

NABÓR NA STANOWISKO KOORDYNATORA/KI PROJEKTU „Moje pierwsze wakacje”  realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, działanie 7.3. Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji. Projekt jest współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• zarządzanie realizacją projektu od strony merytorycznej i finansowej,
• realizacja projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem,
• nadzór nad zgodnością projektu z wnioskiem o dofinansowanie oraz zasadami realizacji
    projektów współfinansowanych z POKL,
• przygotowywanie wniosków o płatność w części merytorycznej,
• przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej,
• prowadzenie bieżącego monitoringu i sprawozdawczości, w tym PEFS,
• przeprowadzenie procedury udzielania zamówień publicznych,
• przeprowadzenie promocji i rekrutacji beneficjentów ostatecznych
• koordynacja pracy Zespołu Projektowego oraz zatrudnionych trenerów
• utrzymywanie kontaktów z beneficjentami ostatecznymi i Instytucją Zarządzającą II stopnia.

2. Wymagane kwalifikacje:

• osoba, która nie była skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
• ma obywatelstwo polskie i pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• posiada wyższe wykształcenie,
• posiada umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
• posiada znajomość przepisów o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o polityce rozwoju, wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, wytyczne w sprawie oznaczania projektów w ramach POKL, zasady równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL,
• doświadczenie w koordynowaniu co najmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
• cechy charakteru: samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność i dokładność.

3. Oferujemy pracę na umowę zlecenie w okresie od 1 maja 2011 r. do  31 sierpnia 2011 r.
    Biuro projektu będzie mieścić się w Urzędzie Gminy w Tokarni.
4.  Osoby zainteresowane podjęciem pracy na wyżej opisanym stanowisko są zobowiązane dostarczyć:
• życiorys (CV)*
• list motywacyjny*
• kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• oświadczenie o niekaralności z przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym, że nie toczy się postępowanie w sprawie karnej
• referencje dotyczące pracy na stanowisku Koordynatora/ki projektu współfinansowanego z EFS
do dnia 18 kwietnia 2011 na dziennik podawczy Urzędu Gminy w Tokarni

Dokumenty należy dostarczyć w zaklejonej kopercie na adres:

Urząd Gminy Tokarnia
32-436 Tokarnia 380
z dopiskiem „Moje pierwsze wakacje”

5. Dokumenty aplikacyjne złożone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
6. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona za stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Tokarni do dnia 6 maja 2011 r.
7. Informacji udziela mgr Anna Kosek pod nr telefonu 12 2747022
     lub e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


*

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity DZ.U.2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)