Szanowni Państwo, z uwagi na aktualną sytuację spowodowaną rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19, mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa i naszych pracowników proponujemy, by przekazanie wszelkich dokumentów i ich weryfikacja konieczna do przygotowania umowy przebiegła w sposób zdalny.
Tym samym informujemy, że biuro projektu od 15 kwietnia funkcjonuje zdalnie i realizuje projekt.
Osoby, które podpisały już umowę i miały wyznaczony termin wpłaty zaliczki na koniec marca proszone są o niezwłoczne uregulowanie wpłaty (najpóźniej do 22 kwietnia).
Pozostałe osoby, z którymi Stowarzyszenia ma zawrzeć umowy proszone są o kontakt z biurem. Zalecamy formę mailową (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ), telefoniczną (+48 603-219-938) oraz za pomocą komunikatora Skype (nasz nick to: turystyczna podkowa).
Osoby, u których miał miejsce audyt przed montażowy dotyczący instalacji fotowoltaicznych prosimy o przesłanie do biura projektu skanów wszystkich poniższych dokumentów:
· aktualny rachunek za prąd,
· potwierdzenie przekazania budynku do użytku z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
· informację o metrażu użytkowym budynku (na podstawie np. projektu budowlanego lub innego dokumentu informującego o metrażu),
· w przypadku niedostępnej wersji elektronicznej księgi wieczystej, przedłożyć dokument potwierdzający prawo własności nieruchomości (akt własności itp.),
· w przypadku zmian numeracji działek wykaz tych zmian,
· w przypadku, gdy istnieje współwłasność, prosimy by przesłać skany wypełnionych pełnomocnictw. Oryginał Pełnomocnictwa prosimy przywieźć w dniu podpisania umowy.
Osoby, które nie mają możliwości przekazania skanów mogą komplet powyższych kopii i oryginału pełnomocnictwa przesłać pocztą na adres Stowarzyszenia: Lubień 34 32-433 Lubień.
Osoby zakwalifikowane do montażu instalacji kolektorów słonecznych zachęcamy do zapoznania się z prezentacją znajdującą się na końcu artykułu, w której znajdą Państwo wszystkie niezbędne informacje na temat cen, montowanej instalacji oraz zakresu prac. W celu przygotowanie się do podpisania umowy prosimy o przesłanie skanów lub kopii następujących dokumentów:
· potwierdzenie przekazania budynku do użytku z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
· informację o metrażu użytkowym budynku (na podstawie np. projektu budowlanego lub innego dokumentu informującego o metrażu),
· w przypadku niedostępnej wersji elektronicznej księgi wieczystej, przedłożyć dokument potwierdzający prawo własności nieruchomości (akt własności itp.),
· w przypadku zmian numeracji działek wykaz tych zmian,
· w przypadku, gdy istnieje współwłasność, prosimy by przesłać skany wypełnionych pełnomocnictw. Oryginał Pełnomocnictwa prosimy przywieźć w dniu podpisania umowy.
Po weryfikacji dokumentów umówią się Państwo z pracownikiem biura na konkretny termin wizyty w celu podpisania umowy. Prosimy pamiętać o zabraniu dowodu osobistego i pełnomocnictwa.
Na spotkanie prosimy przyjechać odpowiednio zabezpieczonym-w maseczce i rękawiczkach. W razie problemów ze zdobycie rękawic Stowarzyszenie zapewni płyn dezynfekujący.
Prosimy o wyrozumiałość.